Varumärkesprofil

Ett ny vision för en ny restaurang


När Paul på Gastronomi & Harmoni skulle öppna upp sin andra restaurang så var de i behov av en "nystart" med ny logotyp, ny hemsida, nya menyer, ny varumärkesprofil – ja hela kitet med andra ord. Med den nya restaurangen ville Paul och medgrundaren Dennis inte tappa kopplingen helt till det existerande varumärket men med en helt ny profil och känsla. Vi började med att utforma en ny logotyp som skulle sätta tonen för utvecklingen av hela varumärket.

Modern skånsk husmanskost på Dragörkajen, Limhamn

Funktion och form

Ett varumärke som är lätt att tycka om


We are excited to launch our new company and product Ooooh. After being featured in too many magazines to mention and having created an online stir, we know that Ooooh is going to be big. You may have seen us in the Dinosaurs’ Den where we were we told that we didn’t need them because we were already doing it so well ourselves.

Från minsta detalj till det stora perspektivet

Annonsstrategi

Långsiktig och enhetlig


Ett redigt skånskt koncept

I detta uppdrag utvecklades logotyp, varumärkesprofil, webbplats, annonsmaterial, och fortgående IT-strategi för Gastronomi & Harmoni på Dragörkajen.

Integritetsval